W oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia...

Kilka lat temu zakochałam się w tym okresie przedświątecznym... Zaczynał się ona dla mnie zawsze z początkiem grudnia w tym roku jest zupełnie inaczej bo zaczął się znacznie wcześniej. Dlaczego? hmm może dlatego, że już we wrześniu wybierałam dekoracje świąteczne dla Was do mojego sklepu, a może po prostu tak potrzebowałam, już chciałam się cieszyć tym okresem... Dlatego dziś już od rana w moim domu słychać w tle świąteczne piosenki ahh moje ukochane "Feliz Navidad" oraz "Lets it snow!" a ja siedzę przeglądam, szukam inspiracji świątecznych i powoli prezentów dla najbliższych :)  Na parapecie ciepłe światełko bije z zapalonych świeczek w ocynkowanych domkach od Walther&Co...
Ocynkowane domki latarnie od Walther&Co to dla mnie najpiękniejsze ozdoby i już nie wyobrażam sobie okresu jesienno/zimowego bez nich, moja kolekcja tych ręcznie robionych ozdób tej duńskiej marki co roku znacznie się zwiększa. Mimo tego, że dekoracje tej skandynawskiej marki powiązane są głównie z okresem Świąt Bożego Narodzenia to według mnie mogą na cały rok zagościć w domu. Zrobione ręcznie z naturalnych materiałów w stylu vintage wyglądają bajecznie na parapecie w oknie, postawione na podłodze przy sofie w szwedzkich domach wpisały się na stałe, mam nadzieję, że i Wy znajdziecie w nich ten niepowtarzalny klimat, który zabierzecie do swojego domu :).

Trzymajcie się cieplutko :)

P.S. mam nadzieję, że niedługo spadnie śnieg...














Zdjęcia: Walher&Co


4 komentarze

  1. Jaki to kolor na ścianie na 1 zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie to brudny róż :) zdjęcia zrobione są przez Walher&Co

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje, ten styl szarości z bielą w tym roku nieźle rządzi na całego. Zapraszam na świąteczną muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie :) tak czas szybko płynie już upłynęło kilka dni grudnia :) ahh a ja tak lubię ten okres oczekiwania na święta

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
© Chwila Inspiracji Blog
Maira Gall