Biała boazeria ?




"Hmm naprawdę boazeria?" Sceptycznie podchodzę do boazerii na ścianach, kojarzy mi się z domami, urządzanymi na przełomie lat 80-90-tych, która była wszechobecna w prawie każdym domu. Pokryte nią były ściany w przedpokojach, salonach, kuchniach, może nie podobały mi się bo było ich za dużo, wtedy wyglądały po prostu tandetnie.
Muszę jednak przyznać, że gdy zobaczyłam boazeria w tej kuchni, to zaczęłam się zastanawiać "hmm, a może tak gdy będę odnawiać kuchnię, to może  bym położyła te panele ścienne takie białe jak w tej kuchni?". I nie tylko to bym ściągnęła do własnego mieszkania :) Znajduję tu wiele inspiracji, wykorzystanie starych krzeseł zamiast tradycyjnych szafek nocnych. W salonie wisi lampa DIY od Hosue Doctor, która przyciąga wzrok chyba każdego.

Mam nadzieję, że i Wy znajdziecie tu inspiracje dla siebie :)

Miłego oglądania!



 
Lampa DIY od House Doctor dostępna tutaj chwilainspiracji.com



    
Papierowe lampki dostępne tutaj chwilainspiracji.com



    
Bawełniany dywanik dostępny tutaj chwilainspiracji.com














Źródło:55kvadrat.se


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
© Chwila Inspiracji Blog
Maira Gall