Nie zawsze stawiam na biel we wnętrzach!

Jak wiecie jestem zakochana w białych ścianach i tak już mam od jakiegoś czasu... Po prostu sfiksowałam na tym punkcie... Jednak poszukując inspiracji trafiłam na to piękne mieszkanie.. Mieszkanie które jest utrzymane w kolorystyce czarno-biało-brązowej plus niebieski i takie połączenie mi się bardzo spodobało... Chociaż nie wyobrażam sobie siebie piszącej dla Was w tym niebieskim gabinecie,  bo to jak dla mnie troszkę za ciemno, i pewnie kolor ścian bym szybko zmieniła, to meble ahh meble do nich po prostu wzdycham gdyż są przepiękne! Piękna faktura drewna, a biurko? Chciałabym je mieć tu i teraz bo oczu od niego nie mogą oderwać. Też macie tak, że jak się Wam coś spodoba to chodzi za Wami i chodzi?

P.S. Zwrócicie uwagę na tą piękną szklaną lampę o hrobowatej fakturze, która wisi w holu, powiem Wam, że szkoło o tej fakturze będzie must have tego sezonu i to w różnej formie wazonu, lampy..











lovelylife.se

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
© Chwila Inspiracji Blog
Maira Gall